Biz

Biz

15 Ekim 2014 Çarşamba

İLK BAYRAMIMIZ ♥

 Yavrucuğuum ilk bayramını buraya an an kaydediceğimi geçirmiştim beynimden ne saçmalamışım.. Şu iki satırı bile sen kucağımda uyuklarken yazma fırsatı buluyorum ancak. Derlerdi de inanmazdım bebek doğduğunda hiçbişeye vaktin kalmıyacak diye. Ne hadsizlik benimkisi ;)
  Herşey sen olunca daha bi şaşalı olsun, daha bi büyük olsun, olay olsun istiyorum. En azından bu bayram istediğim gibiydi sanki..Bu bayram onur konuğu sendin. Gittiğin her evde, kucakta ilgi odagı oldun. Hoşuma gitmedi degil hani inceden inceden. Bizim eserimizin bu kadar sevildiğini bilmek, görmek, hissetmek hoş..
  Saolsun sana sevgisiyle beraber öpücüğünüde konduran herkes bayram harçlığını cebine sıkıştırdı. Topladığın paraya sen bile inanamazsın çocuum ;)
  Kırklı bebek demedik gezdik tozduk. Çok şükür sana birşey olmadı bitanesi amma annen birazcık hastalandı. Çabuk iyileştim neyse ki tabi annem yetişti hemen..
  Artık 1 AYLIK oldun. Şaka gibi bi ay geçti gitti. Hayatımın en uzun en kısa bir ayı bitti bile..
  Aldığım ders şu ki seninle planladığım hiçbirşeyi ertelememek. Yarın değil bugün yapmak. Zaman çok hızlı akmakla kalmıyo seni de çok hızlı değiştiriyor.. Kocamaan oldun yavruum.
  Tosun oldun tam tamına 5300 grsın. Kafa çevren 40 cm. Büyüyosun bebeğim.. İnanamasam da büyüyosun..
  Şu an seni öpe öpe uyandırmamak için kendimle verdiğim savaşa hayret edersin.
  Seni de, sevgili babacığını da çook seviyorum ♥♡♥
  Rabbime şükürler olsun..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder