Biz

Biz

27 Ekim 2014 Pazartesi

Minik Bebeğim

 Poyraaz, anneciğim..
  1,5 aydır beraberiz. Uyurken bile sarmaş dolaş geziyoruz..Emiyorken, uykudayken,uyanıkken,gazın varken her an kucağımda, kollarımdasın..
  Öyle güzelsin ki ömür boyu seni izleyip,öpüp,koklayabilirim..
  Giderek babana benzemenden ne kadar hoşlansamda içten içe kıskanıyorum biline ;)  Sen benim minik, ılık, tatlı, ciddi sevgilim, sen benim herşeyim..
  Uykularına bayılıyorum, uyanırken ki haline bayılıyorum,ağlarken dudaklarını uzatmana aşığımm..
  Saçlarınn.. Aah o simsiyah uzuun saçların.. Dökülüyolar üzülüyorum.. Keşke her zerreni olduğu gibi saklayabilsem..
  Gaz sorununu halleddik sanki. Sana nurse harveys şurup bana humana rezene çayı. Sonuç uzuun ıkınmaların sonucu pıırt..!
  Başlarda emzikten hoşlanmamıştın. Yeni emziğini sevdin yada beni kandırıyosun. Onu bile canın istediğinde tutuyorsun,istemediğinde atıyorsun..
  Banyo.. Seninle saatlerce banyo keyfi yaşamak isterim ama maluum mevsim şartları hava serin.. Öyle sakinsin ki suda nerden geldiğini hiç unutmamış gibisin..
  Anlatcak,resmedilcek o kadar çok an var ki..
  Poyraz! Annem!
  Ağlayan,uyuyan,pofflayan miniğimm..
  Seni öyle seviyorum ki..
        Hayat sana tüm güzelliklerini bahşetsin.. ♥♡♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder