Biz

Biz

2 Ekim 2014 Perşembe

YIKILMADIM AYAKTAYIM..

Oğluşummm.. Ne çok yordun,ne çabuk dinlendirdin beni..
 Minnacik burunlum hasta..! Nefes alırken,karnını doyururken,uyurken zorlanıyosun.
 Doktor üsye olduğunu,dikkat etmemizi yoksa bronşiyal'a çevirebileceğini söyledi. Daha sonra anlattıklarını duydum ama algılayamadım. O an kendime kızıyodum sanırım..Umarım bi an önce iyileşirsin..
  Şu altını açarken yaşadığım telaştan bahsetmek istiyorum. Periyodik olarak bezinin dışına kakanı yapmandaki amacı merak ediyorum açıkcası..Yatak,koltuk,battaniye yada halanın eli senin için hiç önemli değil ;) ;) Altında bez olmasın yeter ;)
  Dün seni tek başıma yıkamayı başardım ya bi gururluyum ki şu an. Sanırsın dünyayı kurtardım :) Banyo yaparken öyle tatlısın ki üşümenden korkmasam saatlerce izlerim seni.. Kollarınla kucaklayışın,suratının şekli bak bak öl ♥♥
  Huzursuzluğunu hastalığına veriyorum. Kucağımda mışıl mışıl uyuyan sen yatağa koyar koymaz başlıyosun huysuzlanmaya. Bende çözümü beraber yatmakta buldum. Çok abartmadan bi an önce geri yatağına alıştırsam hiç fena olmayacak açıkcası. Bütün gece yan yana ama sana zarar verme korkusuyla uykusuz geçti benim için. Yinede memnun değilim desem yalan olur. Uyurken mimiklerin,çıkardığın sesler insana ne görüyo acaba dedirtiyo..
  Yorgunum, uykusuzum, yapacak çok işim var ama halimden son derece memnunum.
  Seni ve babacığını çook çook seviyorum ♡♥♡♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder